I’m Blogging again!

Na jaren van Blogstilte keer ik terug in dit medium. Okay, great to be back. Wat kan je hier vinden in de toekomst? Awel ik ben van plan om “mijn goesting” hier te delen. Dit kan je dubbel interpreteren. Curieus, kom geregeld terug en misschien wil je dan ook wel “jouw goesting” delen.

Mijn goesting,

Mijn goesting in onderwijs en ict. Een medium waar ik graag terug gebruik van maak om ideeën, inspiratie, kwinkslagen, anekdotes te delen. Af en toe met een scherp kantje, als het moet.

image

Geef een reactie

